На Закарпатті працюють над вдосконалення механізмів розгляду звернень громадян
опубліковано 11 березня 2024 року о 15:46

Напередодні в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Закарпатській області проведено семінар-нараду за участі спеціалістів Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та керівників районних управлінь Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з питань вдосконалення механізмів розгляду звернень громадян та взаємодії структурних підрозділів Головного управління при вирішенні поставлених завдань. 

Мета цього заходу - обмін досвідом роботи між Управліннями захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській та Закарпатській областей стосовно запровадженого механізму взаємодії управління захисту споживачів головного управління з районними управліннями через роботу «Консультаційних центрів».

В ході зустрічі учасники наради обговорили основні питання, що виникають під час роботи Консультаційних центрів захисту прав споживачів при районних управліннях, питання належної організації та проведення круглих столів за участі представників, бізнесу, громадських організацій, питання проведення інформаційно-ознайомчих проектів «Година споживчих знань» для дітей шкільного віку.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux