Протягом І півріччя 2023 року основні зусилля спеціалістів Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області були сконцентровані на підвищенні рівня обізнаності населення про споживчі права та механізмах їхнього захисту.
Так, протягом звітного періоду спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг розглянули 156 звернень громадян, серед яких:
За результатами розгляду звернень, споживачам було повернуто коштів за неякісні товари та зроблені перерахунки за ненадані послуги на суму 39,293 тисяч гривень.
Окрім того, спеціалістами Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами за звітний період було надано 654 консультацій через громадську приймальню та 896 консультацій через цілодобову гарячу консультаційну лінію.