На Вінниччині фахівці управління захисту споживачів пояснили як не потрапити на маркетинговий гачок та не втратити кошти
опубліковано 26 лютого 2021 року о 12:09

Фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області в рамках авторської програми "Споживач" випустили відеороз'яснення щодо інструментів, які спритні підприємці використовують для того, аби привернути увагу потенційних покупців.

Як гриби після дощу з'являються новітні програми лояльності, дисконтні картки, бонуси, додаткові гарантії та страхування покупки. Більшість таких пропозицій містять інформацію, яка вводить споживача в оману, що є прямим порушенням чинного законодавства.

У новому випуску програми "Споживач" надається декілька прикладів з використання нечесної підприємницької практики та корисні поради, які допоможуть споживачам не потрапити на маркетинговий гачок і не втратити власні кошти.

Відео можна переглянути за посиланням.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux