Головним управлінням Держпродспоживслужби у Полтавській області у I кварталі 2024 року було отримано 260 звернень щодо можливого порушення прав споживачів. Вимоги споживачів задоволено у 172 випадках та надано 88 кваліфікованих роз’яснень.
Найбільш актуальними питаннями, які були у зверненнях – порушення прав споживачів у разі придбання товарів неналежної якості через мережу інтернет, порушення прав споживачів у сфері житлово – комунальних послуг.
Під час особистих прийомів надаємо консультативну допомогу споживачам, роз’яснюємо норми законодавства щодо предмету звернення, механізм захисту порушених прав.
У звітному періоді в результаті проведеної роботи повернуто кошти споживачам в сумі 35,3 тис. грн.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів здійснено 48 публікацій, теле, радіо- трансляцій з роз’ясненнями норм чинного законодавства споживачам та господарюючим суб’єктам, зокрема:
Робота у сфері захисту прав споживачів за звітний період здійснювалася в умовах обмеження проведення планових та позапланових заходів державного нагляду.
Інформуємо, що на даний момент поновлено проведення позапланових перевірок у сфері надання житлово-комунальних послуг.
Звертаємо увагу споживачів на можливість звернення до Головного управління Держпродспоживслужби у Полтавській області із відповідною заявою про порушення у сфері надання житлово-комунальних послуг, що спричинило шкоду їхнім правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).