На Кіровоградщині Держпродспоживслужба допомогла повернути споживачам кошти за неякісні товари та послуги на суму майже 400 тис. грн
опубліковано 12 лютого 2021 року о 12:44

За 2020 рік до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло 639 звернень громадян. Зокрема 258 громадян звернулися письмово та 381 - під час особистого прийому фахівців у сфері захисту прав споживачів. У ході розгляду звернень фахівцями управління суб’єкти господарювання повернули споживачам кошти за неякісні товари та послуги на загальну суму 385 800 грн. 

Протягом минулого року фахівці управління перевірили дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у 98 суб’єктів господарювання, з них у 64 випадках право споживача було відновлено. За порушення чинного законодавства 10 суб’єктів господарювання отримали приписи, на 6 осіб складено адміністративні протоколи. До того ж 14 суб’єктів господарювання створили перешкоди в допуску посадових осіб до здійснення перевірки, що було зафіксовано працівниками правоохоронних органів. 

Під час перевірок управління захисту споживачів перевірено безпеку нехарчової продукції на суму 385 600 грн, з них забраковано товари на 81 100 грн. 

Управління захисту споживачів постійно працює в напрямку запобігання порушенням прав споживачів шляхом здійснення інформаційної та консультативної діяльності, проведення навчальних семінарів для громадян та суб’єктів господарювання тощо.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux