До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області звернувся споживач із заявою про відмову суб’єкта господарювання повернути кошти за товар неналежної якості, зокрема телевізор, який мав нечітке звучання. У результаті вжитих спеціалістами Управління заходів та проведеної ними роботи продавець прийняв товар, а споживачу було повернуто 4 499 гривень.
Також до Управління захисту споживачів надійшла скарга від споживача щодо відмови товариства прийняти на гарантійне обслуговування смартфон, який не працював, або повернути за нього гроші. Фахівці вжили відповідні заходи стосовно дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів, відтак споживачеві були повернуті кошти за несправний товар у розмірі 3 450 гривень.
Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області нагадує: якщо суб’єкт господарювання порушив ваші права, ви можете звернутися за телефоном (0462) 678-613 або знайти відповіді на найбільш поширені запитання у відповідному розділі сайту Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області.