Протягом І півріччя 2023 року основні зусилля спеціалістів Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області були зосереджені на підвищення рівня обізнаності населення щодо споживчих прав та механізмів їх захисту.
Так, протягом звітного періоду спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі, робіт і послуг розглянули 835 звернень громадян, з них: 47–надійшло письмово, 22 – урядової «гарячої лінії», 766 – прийнято спеціалістами на особистому прийомі та в телефонному режимі.
Питання, з якими зверталися споживачі стосувалися:
За результатами розгляду звернень, споживачам було повернуто кошти за неякісні товари та зроблені перерахунки за ненадані послуги на суму - 243,0 тисяч гривень.
Крім того, впродовж звітного періоду в рамках роботи консультаційного центру надано162 консультації споживачам, з них: 113 - на особистому прийомі, 49 - в телефонному режимі. Найбільш нагальними питаннями, з якими зверталися громадяни були:повернення та обмін товару неналежної якості, замовлення в онлайн-магазинах та надання неякісних побутових послуг.
З метою участі в інформаційно-просвітницькій роботі та пропаганді знань серед населення міста та учнівської молоді з питань захисту прав споживачів, фахівцями відділу проведено:
На офіційному сайті Головного управління розміщено 16 публікацій, які знайомлять споживачів із законодавством та актуальними змінами до нього, а також, мають рекомендаційний характер.
В умовах воєнного стану фахівці відділу продовжують роботу спрямовану на запобігання порушень у сфері захисту прав споживачів.