Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Сергій Захарін провів нараду-семінар для ІТ-фахівців територіальних органів та підвідомчих установ Держпродспоживслужби.
Під час заходу розглядалися такі питання: реалізація заходів в межах кампанії «Місячник цифрової грамотності», що ініційована Міністерством цифрової трансформації України; дотримання працівниками вимог цифрової гігієни; запровадження в системі Держпродспоживслужби новітніх цифрових рішень; організація роботи системи електронного діловодства.
Сергій Захарін повідомив, що за дорученням Голови Держпродспоживслужби Сергія Ткачука нині розробляються комплексні рішення, спрямовані на подальший розвиток цифрової інфраструктури служби, у тому числі з урахуванням новітніх інформаційних викликів. Продовжується робота з розробки нормативно-правових актів для запуску Єдиного порталу Держпродспоживслужби та платформи eFood, які об’єднають функціонал різних інформаційно-комунікаційних систем (у тому числі публічних реєстрів). Виконуються завдання і заходи, спрямовані на сумлінне виконання законодавства щодо цифровізації, у тому числі в частині дотримання державними службовцями вимог цифрової гігієни.
Сергій Захарін також зазначив, що ініціатива «Місячник цифрової грамотності» реалізується через Єдиний державний вебпортал цифрової освіти «Дія.Освіта». Проєкт охоплює понад 225 безоплатних освітніх серіалів, симуляторів та тестів, а також мережу з 5000 офлайн-хабів цифрової освіти по всій країні. Завдяки проєкту «Дія.Освіта» вже понад 6 мільйонів українців долучилися до програм із розвитку цифрових навичок. Наступний крок — зміцнити знання, які допоможуть захистити громадян у цифровому середовищі.
Під час наради-семінару ІТ-фахівцям територіальних органів та підвідомчих установ Держпродспоживслужби надані конкретні роз’яснення та рекомендації, спрямовані на оптимізацію роботи цифрової інфраструктури, у тому числі в частині підвищення цифрової грамотності працівників.
«Цифровізація – це і можливості, і виклики. В результаті цифрових реформ суттєво підвищується результативність різноманітних управлінських процесів, зокрема шляхом усунення суб'єктивних чинників та зайвих бюрократичних процедур. Ключове завдання: створити громадянам та сумлінному бізнесу належні умови для отримання якісних державних та адміністративних послуг. Працівники системи Держпродспоживслужби мають опановувати новітні цифрові рішення, а також володіти навичками цифрової гігієни. Продовжуємо будувати цифрову державу: без бюрократії, черг та корупції», – наголосив Сергій Захарін.