Протягом першого кварталу 2023 року робота Відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області була спрямована на розвиток превентивних інструментів захисту прав споживачів шляхом підвищення рівня поінформованості населення про права споживачів та механізми їх захисту.
За перший квартал 2023 року здійснено 33 публікації з роз’ясненнями норм чинного законодавства споживачам та господарюючим суб’єктам. Також, в березні цього року з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів фахівці Служби взяли участь у нараді Полтавської міської ради та у радіоефірі на Українському радіо «Лтава». Надали відповіді та роз’яснення запрошеним представникам найбільш розгалужених торговельних мереж міста.
Відбулась зустріч зі студентами і викладачами Полтавського державного аграрного університету, під час якої розповіли присутнім основи законодавства про захист прав споживачів та обговорили зі студентами питання, що виникають у повсякденному житті у сфері захисту споживачів.
У ході роботи зі зверненнями за вказаний період від громадян отримано 316 звернень (з них 271 – усних та 45 – письмових) щодо можливого порушення прав споживачів. Вимоги споживачів задоволено у 246 випадках та надано 70 кваліфікованих консультацій та роз’яснень.
Аналіз одержаних звернень громадян свідчить, що, як і в минулі роки, найбільша їх кількість стосується якості придбаної побутової техніки та засобів стільникового зв’язку, в тому числі придбаних через інтернет-магазини, а також щодо неналежного рівня надання послуг з гарантійного обслуговування таких товарів.