Фахівці Держпродспоживслужби Полтавщини на захисті прав споживача
опубліковано 19 грудня 2024 року о 17:05

У грудні поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця області про те, що він придбав у червні 2024 року проточний водонагрівач вартістю 1600 грн. Гарантійний термін придбаного товару складає 12 місяців. У вересні 2024 року в межах гарантійного терміну було встановлено, що прилад не працює.

Продавець прийняв товар на ремонт, але в результаті протягом 3 місяців ремонт так і не був проведений, у поверненні коштів споживачу також було відмовлено.

Спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надано консультаційну допомогу споживачу у складанні письмової скарги до суб‘єкта господарювання.

В результаті, продавець товару ініціював проведення діагностики придбаного товару сервісним центром, в ході якої було встановлено істотні недоліки товару, які не підлягають усуненню, споживачу були повернути кошти у розмірі 1600 грн.

Звертаємо увагу споживачів, що необхідною умовою для захисту своїх прав є наявність документів, що підтверджують придбання товарів

( розрахунковий документ) та гарантійні зобов‘язання виробника ( гарантійний талон).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux