Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, Голова Індустріального гендерного комітету з реклами, Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу» Ірина Лилик та Директор Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні Марсель Рьотіг підписали меморандум про співпрацю. Мета документу – посилення боротьби з дискримінаційною рекламою.
Головна домовленість полягає в тому, що завдяки залученню громадської фахової організації, яка діє на ринку маркетингу і еклами, експертиза рекламних повідомлень буде незалежною та неупередженою.
«Дуже важливо, що до виявлення дискримінаційних ознак в рекламі залучатимуться фахівці, що працюють на нашому ринку, та міжнародні експерти, які зможуть поділитися кращими практиками та допомогти втілити їх у життя», - зазначила Владислава Магалецька.
Меморандумом передбачене проведення спільної інформаційно-просвітницької діяльності серед фахової спільноти та споживачів реклами, вдосконалення законодавчої бази та впровадження кращих міжнародних практик в діяльність рекламного ринку та органів влади.
Нагадаємо, у вересні цього року Верховна Рада ухвалила Закон «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі» (№3427). Законом посилено відповідальність за порушення законодавства про рекламу.
До сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами. З початку року Служба порушила 67 справ щодо дискримінаційної реклами та наклала штрафів на суму більше 146 тисяч гривень.