З метою пришвидшення процедур видачі ветеринарних документів, зведення до мінімуму відмов та помилок при наданні адміністративних послуг, а також надання суб’єктам господарювання доступу до інформації за надані їй адміністративні та ветеринарні послуги.
Державним підприємством «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» за дорученням Держпродспоживслужби було створено Персональний кабінет суб’єкта господарювання для роботи в «Єдиному державному реєстрі ветеринарних документів»(далі П ерсональний кабінет).
Через «Єдиний державний реєстр ветеринарних документів» на даний час видано більше 1млн 150 тис ветеринарних документів.
Функціонал Персонального кабінету дозволить суб’єкту господарювання:
- Сформувати та відправити через мережу інтернет на робоче місце уповноваженого лікаря ветеринарної медицини заявку на оформлення ветеринарного свідоцтва Форми №1 та №2, ветеринарних довідок і міжнародних ветеринарних сертифікатів – що зменшить кількість контактів посадових осіб суб’єкта господарювання та державних лікарів ветеринарної медицини.
- Підписувати заявки за допомогою кваліфікаційного електронного підпису (КЕП) – що дозволяє відійти від паперового документообігу.
- Отримати перелік інформації яка необхідна для оформлення відповідного ветеринарного документа – що зменшить кількість відмов у наданні адміністративних послуг.
- Пройти перевірки на повноту та достовірність інформації з інших інформаційних систем Держпродспоживслужи, яку проводять суб’єкти надання адміністративних послуг при формуванні ветеринарного документу – що зменшить вірогідність безпідставних відмов у наданні ветеринарних послуг та зменшить корупційні ризики
- Контролювати стан розрахунків за адміністративні послуги та більш раціонально використовувати свої ресурси.
- Сформувати зручні звіти для суб’єкта господарювання.
- Використовувати гарячу лінію та технічну підтримку при роботі з персональним кабінетом.
У свою чергу при отриманні заявок через Персональні кабінети нададуть змогу уповноваженому лікарю ветеринарної медицини:
- Сформувати ветеринарний документа на основі заяви за кілька кліків – що значно зменшить час на надання адміністративної послуги.
- Оптимально запланувати графік заходів для безпосереднього огляду підконтрольних об’єктів – що є надзвичайно важливим підчас роботи в період карантину.
- Оперативно інформувати суб’єкта господарювання про час надання відповідних послуг.
Шановні Суб’єкти господарювання діяльність яких пов’язана з переміщенням підконтрольних об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду які супроводжуються ветеринарними документами для підключення до Персонального кабінету просимо звертатись до Державного підприємства «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» за телефоном +380674087202 або на електронну поштову скриньку за адресою tp@agro-id.gov.ua