До управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини звернувся мешканець м. Кропивницький за захистом своїх прав як споживача. Як з’ясувалося, чоловік придбав профнастил на суму 5 092 грн, та вже через місяць після його монтажу проявилися недоліки матеріалу та з’явилася іржа. Споживач також зазначив, що під час покупки йому відмовили у видачі чеку. Звернувшись до підприємця для вирішення питання щодо неналежної якості придбаних будівельних матеріалів, чоловік отримав відмову в обміні товару чи поверненні коштів.
Для з’ясування деталей справи та вжиття заходів реагування, фахівці управління захисту споживачів здійснили позапланову перевірку суб’єкта господарювання. У ході розгляду звернення фахівцями підприємець повернув споживачеві кошти за придбані будівельні матеріали неналежної якості.
Що ж стосується видачі чеку, згідно з ч. 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Тож відмова у видачі чеку є порушенням чинного законодавства.