Одне із ключових завдань, покладених на Держпродспоживслужбу – захист споживачів, а одним із інструментів цього захисту є державний нагляд і контроль у галузі реклами.
Фахівцями Держпродспоживслужби за 9 місяців 2023 року досліджено понад 12,8 тис. рекламоносіїв, в тому числі:
За результатами проведеного контролю виявлено 1352 порушень, у тому числі:
Найбільше порушень вчинено при розповсюдженні реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 247.
За результатами розгляду справ Держпродспоживслужбою та її територіальними органами накладено штрафних санкцій на суму 3,4 млн грн, прийнято 38 рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою та 41 рішення про зупинення розповсюдження реклами.
Порушниками законодавства про рекламу у добровільному порядку сплачено штрафних санкцій на суму 1,5 млн грн. Стягнуто у судовому порядку – 544,7 тис. грн. Наразі у судовому порядку стягується штрафних санкцій на суму понад 1,2 млн грн.
Розглянуто 344 подань державних органів і органів місцевого самоврядування та звернень споживачів реклами, з них:
Фахівці Держпродспоживслужби та її територіальних органів систематично проводять консультаційну та роз’яснювальну роботу серед споживачів та суб’єктів господарювання з метою запобігання порушень чинного законодавства в сфері реклами.