Держпродспоживслужба в організації своєї діяльності спирається на визнані людиноцентричні цінності
опубліковано 13 червня 2024 року о 16:00

Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Сергій Захарін долучився до семінару «Людиноцентричні цінності у формуванні організаційної культури на публічній службі», що організований Національним агентством України з питань державної служби, Вищою школою публічного управління спільно з міжнародними партнерами.

Голова Національного агентства України з питань державної служби Наталія Алюшина зазначила, що в умовах правового режиму воєнного часу публічна служба потребує нових підходів до організації формування організаційної культури. Йдеться про людиноцентричну організаційну культуру, що заснована на повазі, відкритості та довірі до працівників і громадськості, толерантності до різноманітності й відмінних думок, емпатії та чутливості до потреб.

Формування організаційної культури - це довготривалий трансформаційний процес, підкріплений щоденною роботою команди однодумців. Аби сформувати дійсно сильну організаційну культуру, доцільно розвивати усі її елементи - бренд роботодавця, робота щодо підтримки цінностей, якісні комунікації, лідерство, мотивація, розвиток персоналу та багато інших напрямів, про які йшлося під час семінару.

Сергій Захарін поділився з колегами успішними кейсами, що реалізують Держпродспоживслужба, її територіальні органи та підвідомчі установи. Керівництво Держпродспоживслужби вживає низку системних та відповідальних заходів, спрямованих на підтримку високої прозорості та відкритості державного органу, забезпечення реального громадського контролю за його діяльністю, утвердженню людиноцентричних засад і цінностей під час виконання управлінських процесів.

Зокрема, в системі Держпродспоживслужби в належному стані підтримується робота офіційних сайтів, на яких оприлюднюється необхідна суспільно значуща інформація (у тому числі набори відкритих даних). Активно працюють Громадська рада та Науково-методична рада, до складу яких входять кращі вітчизняні експерти та науковці. Своєчасно та належним чином опрацьовуються звернення, у тому числі запити на доступ до публічної інформації. Керівництво Держпродспоживслужби регулярно проводить зустрічі з представниками профільних громадських організацій.

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів приділяє особливу увагу роботі із зверненнями громадян, найбільша кількість яких стосується питань захисту прав споживачів. Також у зверненнях громадян порушуються питання щодо загальних вимог до безпечності продукції (у т. ч. інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вміст у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікацію продукції), якості продуктів харчування, недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включаючи рекламу та маркетингову діяльність).

«Держпродспоживслужба в організації своєї діяльності спирається на визнані людиноцентричні цінності. Держпродспоживслужба та її територіальні органи націлені на підтримку власної прозорості та відкритості, активну роботу з громадськістю, впровадженню кращих практик електронної демократії тощо. Щомісяця до нас надходить понад 300 звернень громадян, у тому числі запитів на публічну інформацію. Понад 95 відсотків таких запитів – в електронній формі. Це говорить про актуальність розширення та ефективного адміністрування інструментів електронної демократії. Наш обов’язок – надати громадянам та сумлінному бізнесу якісні державні та адміністративні послуги, ця робота ведеться з використанням зручних цифрових інструментів. Нині здійснюються заходи з модернізації офіційного вебпорталу, продовжується робота із цифровізації реєстрів. Окрім того, наполегливо впроваджуємо програми розвитку персоналу, зокрема через механізми підвищення кваліфікації державних службовців. «Людиноцентричні цінності у формуванні організаційної культури на публічній службі» - тема семінару, під час якого обговорювалися актуальні і значущі завдання щодо подальшого розвитку публічної служби, імплементацію у вітчизняну практику кращих світових підходів. На порядку денному – виконання програм щодо розбудови безбар’єрного середовища, протидії домашньому насильству, реалізації гендерної політики, опанування методик взаємодії із соціально вразливими категоріями населення», – зазначив Сергій Захарін.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux