Більшість звернень, що надійшли до Держпродспоживслужби в Чернігівській області за І півріччя 2024 року, стосувалася питань захисту споживачів
опубліковано 23 липня 2024 року о 14:39

Головне управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області в межах визначених законодавством повноважень здійснює кваліфікований, неупереджений і своєчасний розгляд звернень громадян з метою об'єктивного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог громадян у відстоюванні конституційних прав та відновлення інтересів у разі їх порушення.

Так, протягом І півріччя 2024 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області надійшло 199 звернень, з яких безпосередньо від громадян отримано 90 (45,2%). Решта надіслані з Урядової «гарячої лінії» – 42 (21,1%), ЦА  ДПСС – 31 (15,6%), обласних та районних управлінь ДПСС – 0, місцевих органів виконавчої влади – 19 (9,6 %), контролюючих органів – 5 (2,5%), органів місцевого самоврядування – 8 (4%), місцевої прокуратури – 2 (1 %), з iнших джерел – 2 (1%). Серед зареєстрованих звернень 8 колективних, що становить 4 % вiд їх загальної кiлькостi.

За способом одержання звернення розподілилися:

  • поштою – 65 (32,7%);
  • через електронну приймальню – 19 (9,5%);
  • електронні звернення за допомогою мережі Інтернет –70 (35,2%);
  • з Урядової «гарячої лінії» – 44 (22,1%);
  • на особистому прийомі громадян – 1(0,5%).

Більшість звернень, що надійшли до Головного управління за І півріччя 2024 року, стосувалася питань захисту споживачів, а саме:  щодо якості та правомірності нарахувань суб’єктами господарювання, які надають житлово-комунальні послуги, якості непродовольчих товарів (одягу, взуття, побутової техніки тощо), в тому числі через інтернет-магазини, та побутових послуг, якості обслуговування працівниками (грубість та нетактовність персоналу при обслуговуванні споживачів), порушень законодавства про рекламу, антитютюнового законодавства та ін.

Серед питань, викладених у зверненнях громадян, також недотримання норм санітарного законодавства. Насамперед це стосується проблем якості водопостачання населення, добросусідства. У зверненнях, пов’язаних із проблемами екології, домінують питання забруднення повітря, ґрунту та порушення норм санітарного законодавства.

Чимала кількість звернень стосувалася підвищення цін на продукти харчування, ліки, лікарські та медичні засоби. Не втрачає актуальності питання питання тарифів та нарахування за комунальні послуги.

Окрім того, повідомлялося про реалізацію ймовірно неякісної та протермінованої харчової продукції у торгових мережах та закладах громадського харчування, щодо можливих порушень у сфері ветеринарної медицини (щодо послуг ветклінік, утримання тварин та інше).

Усі звернення, які надходили до установи, розглядалися у встановлені строки, на поставлені запитання споживачам надавалися кваліфіковані обґрунтовані роз’яснення та консультації, зокрема надано 112 консультацій щодо повноти дотримання вимог до оформлення звернень.

Спеціалісти Управління захисту споживачів через консультативний центр надали громадянам 289 консультацію щодо їхніх прав, визначених чинним законодавством, допомогли при складанні письмових претензій, заяв до суб’єктів господарювання, поновлення їхніх споживацьких прав, виявлення порушень умов договорів між громадянами та виконавцями робіт (послуг), що обмежують права споживача тощо.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux