Більшість звернень до органів Держпродспоживслужби надходять у електронній формі
опубліковано 29 травня 2023 року о 14:57

Заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрової трансформації і цифровізації Сергій Захарін відвідав Головне управління Держпродспоживслужби у м. Києві, де ознайомився із станом застосування цифрових інструментів при організації розгляду звернень громадян.

Звернення громадян (у тому числі пропозиції, заяви, скарги, запити тощо) можуть надходити різними каналами, у тому числі традиційними (у паперовій формі – по пошті або під час особистого прийому) та електронними – зокрема, електронною поштою, через офіційні сайти, чат-боти тощо.

Начальник Головного управління Держпродспоживслужби у м. Києві Олег Рубан повідомив, що протягом першого кварталу 2023 року надійшло 866 звернень громадян та 15 запитів на публічну інформацію, у тому числі 652 звернення (а це понад три чверті від загальної кількості) надійшли шляхом використання цифрових інструментів (а саме: 346 звернень надійшли через електронну пошту, 306 – через офіційний сайт). Всі звернення опрацьовані у визначені законодавством строки, їхнім авторам надані належні та своєчасні відповіді.

Найбільша кількість звернень стосується питань захисту прав споживачів та реалізації цінової політики (скарги на неправильний обрахунок цін).

Усі звернення громадян реєструються в системі електронного документообігу та розглядаються із використанням цифрових технологій. Це дозволяє значно пришвидшити заповнення стандартних документів, а також значно підвищує аналітичні та контрольні можливості відповідних управлінських процесів.

«Цифровізація органів Держпродспоживслужби неодмінно призводить до подальшого підвищення якості надання послуг та сервісів для громадян. Переважна більшість звернень громадян надходить із застосуванням цифрових інструментів. Відтак, ми зобов’язані підтримувати повну операційну спроможність відповідного програмного забезпечення та обладнання. Ця робота є складовою виконання великого завдання щодо розбудови системи електронної демократії в нашій країні. Кожен громадянин вже зараз може використовувати інструменти цифрової демократії для реалізації своїх прав та інтересів, і це покладає на органи влади зобов’язання практично забезпечити можливість такої реалізації», - зазначив Сергій Захарін.

Окрім того, територіальні органи Держпродспоживслужби впроваджують нові цифрові сервіси, за допомогою яких сумлінний бізнес зможе звертатися за адміністративними послугами.

Продовжуємо будувати цифрову державу: без бюрократії, черг та корупції.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux