Відвідування кафе та ресторанів асоціюється зі святом, приємною подією та смачною їжею. І дуже шкода, якщо такі приємні моменти зіпсовані через недотримання простих правил.
Нагадуємо споживачам та суб’єктам господарювання, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання.
Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва, вихід і ціна однієї порції.
Споживачі мають право:
При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або обрахунку суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:
Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов'язковий асортимент продукції.
У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється задовольнити справедливі вимоги - звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем розташування закладу.