Сьогодні поговоримо про інтернет-торгівлю харчовими продуктами. Оскільки громадяни періодично звертаються до Держпродспоживслужби стосовно порушень в цій сфері, вкотре нагадуємо, як убезпечити себе від марної витрати коштів та часу.
По перше, перед купівлею необхідно уважно ознайомитись зі сторінкою інтернет-магазину, яка повинна містити обов’язкову інформацію про продавця товару, відповідно до статті 7 Закону України «Про електронну комерцію», а саме:
Інформація про харчовий продукт також має бути повною, відповідно до статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».
Якщо в інтернет-магазині відсутня обов’язкова інформація про продавця або товар, радимо утриматись від таких покупок.
Зазначимо, що харчові продукти належної якості входять до «Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)». Якщо ж придбано продукт неналежної якості, продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
Важливою умовою захисту порушеного права споживача є наявність розрахункового документа, який підтверджує факт купівлі товару.