Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор долучився до панельної дискусії в межах Partners Day — відкритої платформи для взаємодії рітейлу, виробників та державних інституцій.
Сьогодні, коли Україна впевнено рухається до Європейського Союзу, адаптація стандартів, технічних регламентів і процедур оцінки відповідності — це не лише євроінтеграційна вимога, а передусім інструмент для створення безпечного, конкурентного й прозорого ринку.
«Бізнес очікує прозорих правил гри, а держава — відкритості та відповідальності. У таких діалогах народжуються рішення, що змінюють підходи й наближають Україну до європейських стандартів», — зазначив Андрій Крейтор.
За І квартал 2025 року, відповідно до секторального плану державного ринкового нагляду, проведено 400 перевірок (188 планових, 212 позапланових). За їх результатами застосовано майже 2 тис. заходів щодо продукції, що не відповідала вимогам, зокрема майже 1,5 тис. рішень щодо обмеження реалізації, 156 заборон і 20 вилучень. Штрафи за порушення склали понад 10 млн грн, з яких 6 млн вже сплачено до бюджету.
Головна мета Держпродспоживслужби — забезпечити українському споживачу доступ до безпечної та якісної продукції, а бізнесу — створити чіткі і передбачувані правила ведення діяльності.
Ефективний діалог між державою та бізнесом — це шлях до сталого розвитку, високих стандартів якості та захисту прав споживачів. Держпродспоживслужба і надалі працюватиме відкрито, прозоро та в інтересах громадян і чесного бізнесу.