Держпродспоживслужба підбила підсумки моніторингу рекламної діяльності за 9 місяців 2024 року. За цей період фахівці дослідили понад 15,2 тисячі рекламоносіїв та виявили низку порушень.
Ключові показники моніторингу:
1975 порушень у сфері реклами;
накладено штрафних санкцій на суму 4,5 млн грн;
прийнято 56 рішень про визнання реклами недобросовісною та прихованою;
призупинено розповсюдження 72 рекламних кампаній.
найбільше порушень виявлено у Харківській області та місті Києві.
Основні види порушень:
“У сучасному інформаційному просторі реклама виконує важливу роль у формуванні вибору споживачів. На жаль, не весь рекламний контент є чесним та прозорим. Деякі рекламодавці нехтують вимогами законодавства, створюючи та поширюючи недобросовісну рекламу. Держпродспоживслужба закликаємо всіх учасників ринку відповідально ставитися до створення рекламного контенту. Дотримання законодавства допоможе уникнути санкцій та забезпечити належний рівень інформування споживачів,” - підкреслив заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор