Управлінням захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області постійно здійснюється державний нагляд за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів, в тому числі з питань щодо недопущення порушень при реалізації неякісного товару. До Головного управління надійшло звернення споживача М. стосовно відмови підприємця у реалізації його законних прав щодо проведення гарантійного ремонту чи заміни неякісного товару (меблі). Після надання консультації центром «Громадська приймальня» щодо прав споживача при придбані товару неналежної якості підприємцем були повернуті кошти споживачу за неякісний товар в сумі 11 тис 700 грн.
Отже, обізнаність споживача щодо своїх прав має першочергове значення при захисті ним своїх інтересів. Звертаємо увагу, що Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що у разі виявлених істотних недоліків споживач має право обміняти товар неналежної якості, вимагаючи заміни на аналогічний товар, інший товар із перерахунком вартості, або повернення грошей.
