Держпродспоживслужба нагадує, що послуги по ремонту побутової радіоелектронної апаратури, а також побутових машин і приладів регламентуються, зокрема, Правилами побутового обслуговування населення, якими визначено:
Приймання замовлення. Під час приймання замовлення у присутності споживача виконавець визначає перелік несправностей виробу, включно з видимими, а також складає список необхідних запасних частин, блоків, вузлів і матеріалів. Остаточний перелік узгоджується зі споживачем у процесі виконання ремонту.
Місце та умови ремонту. Ремонт може здійснюватися у майстерні або за місцем експлуатації виробу. Місце виконання визначається виконавцем з урахуванням складності ремонту, необхідності повторних випробувань чи використання стаціонарних приладів.
Видача відремонтованих виробів. Вироби видаються споживачу після перевірки їх працездатності у повному обсязі замовлення. При необхідності вони можуть містити пломбу виконавця, якщо це передбачено нормативними актами.
Якщо під час ремонту замінюються складові частини з гарантійними зобов’язаннями виробника, споживачу видається документ, який підтверджує наявність цих зобов’язань.
Невивезені вироби. Якщо споживач не забирає відремонтовану техніку у визначений строк, виконавець має право через шість місяців після дворазового письмового нагадування реалізувати виріб.