Сьогодні споживачі все більше надають перевагу інтернет-магазинам. Переваги такої торгівлі зрозумілі – і ціна, зазвичай, привабливіша, і час можна зекономити, тощо. Проте, щоб уберегти себе від розчарувань і даремної витрати коштів, рекомендуємо бути пильним при виборі продавця.
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів», якою передбачено, що перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:
Тільки при наявності зазначеної інформації в повному обсязі можна приймати позитивне рішення про покупку.
Нагадуємо, якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів».