Знай свої права: куди звертатись, якщо права споживача порушено
опубліковано 23 травня 2024 року о 10:02

Законом України «Про звернення громадян» передбачено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Споживачі можуть надавати свої скарги і пропозиції закладам в такі способи:

  • відправити звернення в письмовому вигляді на поштову адресу суб’єкта господарювання;
  • телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг;
  • залишати відгуки на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах чи в профілі в Картах Google торговельного закладу чи закладу надання послуг або на спеціалізованих незалежних вебсайтах з відгуками (форумах).

У випадку, якщо адміністрація закладу на скаргу не реагує або не вдалось досягти згоди - споживач має право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби за місцем знаходження суб'єкта господарювання, або направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу одним із таких способів:

  • заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби;
  • написати листа на електрону пошту econsumer-info@dpss.gov.ua;
  • направити скаргу на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 1.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux