До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшло письмове звернення громадянки Житомирської області стосовно придбання у фізичної особи-підприємця в м.Житомирі товару (сінокосарка роторна) неналежної якості а саме, пристрій не виконував функції визначені технічною характеристикою агрегата.
Після письмового звернення до суб’єкта господарської діяльності щодо проведення гарантійного ремонту або повернення коштів вимоги заявниці не було задоволено.
В зв’язку з цим споживач звернулася до іформаційно- консультативного центру Головного управління з проханням посприяти у вирішенні питання відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів.
За результатами наданої консультативної допомоги та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 24000 грн, про що свідчить лист надісланий на адресу Головного управління.