До інформаційно-консультативного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулася громадянка Житомирського району щодо придбання в одному з магазинів міста Житомир мобільного телефону (смартфона) неналежної якості.
Під час спроби поповнити рахунок мобільного зв’язку оператора споживач отримала повідомлення, що пристрій заблоковано. У зв’язку з цим вона звернулася до суб’єкта господарювання за місцем придбання товару для вирішення питання. Проте їй повідомили, що недолік нібито виник з вини оператора, а у подальшому заявили, що споживач взагалі не купувала телефон у цьому магазині. Через відмову в реалізації прав, передбачених законодавством про захист прав споживачів, громадянка звернулася за консультацією до Головного управління з проханням сприяти у захисті її прав: усунути недоліки товару, а у разі неможливості — замінити його на аналогічний або повернути кошти, що визначено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
За результатами наданої консультативної допомоги, в частині підготовки звернення до суб’єкта господарювання, головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу було проведено обмін товару на аналогічний (новий смартфон). За сприяння у вирішенні питання заявниця висловила подяку головному спеціалісту.
