Нещодавно до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області в телефонному режимі звернулась споживач стосовно придбання жіночих кросівок неналежної якості. Взуття вартістю 2450грн було придбано навесні 2024 року, однак під час користування товаром заявницею виявлено недолік, а саме: розірваний шов.
При зверненні до суб’єкта господарської заявниці було відмовлено у проведенні гарантійного ремонту мотивуючи тим, що гарантійний строк на взуття закінчився. В зв’язку з чим споживач звернулася за консультацією до Головного управління та з проханням посприяти у проведенні ремонту або поверненні коштів за кросівки.
За результатами наданої консультативної допомоги та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі робіт та послугу управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, між споживачем та суб’єктом господарської діяльності досягнуто порозуміння та згоди стосовно порушеного у зверненні питання, їй було повернуто кошти в повному обсязі, про що свідчить лист з подякою надісланий на адресу Головного управління.