До інформаційно – консультаційного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулася мешканка міста Житомира стосовно придбання в магазині мобільного телефону неналежної якості, а саме, - гаджет не отримував вхідні дзвінки.
Після проведення гарантійного ремонту суб’єктом господарської діяльності та отримання споживачем телефону зазначений вище недолік проявився знову. Тому заявниця звернулася повторно до фізичної особи-підприємця з вимогою проведення гарантійного ремонту або повернення коштів в сумі 7500грн. Однак, їй було відмовлено, мотивуючи тим, що зазначений недолік пов'язаний з перебоями зі зв’язком у мобільного оператора «Київстар».
В зв’язку з цим споживач звернулася за консультацією до Головного управління та з проханням посприяти у проведенні ремонту або поверненні коштів за телефон.
За результатами наданої консультативної допомоги та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі робіт та послугу управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, між споживачем та суб’єктом господарської діяльності досягнуто порозуміння та згоди стосовно порушеного у зверненні питання, телефон було відремонтовано, про що свідчить лист з подякою надісланий на адресу Головного управління.