Житомирщина: інформаційно-консультаційна підтримка споживача як запорука дієвого захисту його прав
опубліковано 08 липня 2024 року о 16:34

До інформаційно – консультаційного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулася мешканка міста Житомира стосовно придбання в магазині мобільного телефону неналежної якості, а саме, - гаджет не отримував вхідні дзвінки.

Після проведення гарантійного ремонту суб’єктом господарської діяльності та отримання споживачем телефону зазначений вище недолік проявився знову. Тому заявниця звернулася повторно до фізичної особи-підприємця з вимогою проведення гарантійного ремонту або повернення коштів в сумі 7500грн. Однак, їй було відмовлено, мотивуючи тим, що зазначений недолік пов'язаний з перебоями зі зв’язком у мобільного оператора «Київстар».

В зв’язку з цим споживач звернулася за консультацією до Головного управління та з проханням посприяти у проведенні ремонту або поверненні коштів за телефон.

За результатами наданої консультативної допомоги та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі робіт та послугу управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, між споживачем та суб’єктом господарської діяльності досягнуто порозуміння та згоди стосовно порушеного у зверненні питання, телефон було відремонтовано, про що свідчить лист з подякою надісланий на адресу Головного управління.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux