Задля розвитку туризму Україна має стати конкурентоспроможною як за якістю, так і за ціною, і це є спільним завданням для держави та бізнесу. Про це йшла мова під час онлайн-зустрічі Голови Держпродспоживслужби Владислави Магалецької з представниками туристичного бізнесу, де також обговорювалося питання створення зручного механізму для захист прав споживачів туристичних послуг.
«Держпродспоживслужба, з одного боку, співпрацює з бізнесом, з іншого – піклується про захист прав споживачів. Тому для нас важливою є взаємодія та діалог із профільними асоціаціями. Особливо актуальною така взаємодія є в літній сезон, який є найактивнішим в туристичній сфері», - розповіла Владислава Магалецька.
Участь у зустрічі взяли представники асоціацій, які займаються внутрішнім та міжнародним туризмом, а також профільною туристичною діяльністю (релігійним, медичним туризмом).
Під час зустрічі обговорювалося питання впровадження застосунку для споживачів «Е-споживач» та врахування при його розробці пропозицій представників туристичної сфери для того, щоб користувачі туристичних послуг мали змогу отримувати важливу інформацію та ефективно захищати власні права.
Крім того, обговорювалося, як зробити внутрішній туризм більш привабливим та конкурентоспроможним, а також доступнішим для людей з обмеженими фізичними можливостями.
Нагадаємо, сфера захисту прав споживачів, зокрема і споживачів туристичних послуг є невід’ємною складовою роботи Держпродспоживслужби.