Фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспожислужби в Рівненській області розглянули звернення споживача щодо придбання неякісної запасної частини до автомобіля (гідроциліндра) у фізичної особи-підприємця, який відмовлявся виконувати законні вимоги споживача. В ході проведення позапланової перевірки, повернуто споживачеві кошти у сумі 39517,00 грн. за продукцію неналежної якості. Таким чином, заява споживача вирішилась позитивно, вимоги заявника задоволено в повному обсязі.
В іншому випадку, фахівці управління захисту споживачів за зверненням здійснили позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності, який є туристичним агентом. Згідно договору від березня 2020 року споживачем було замовлено бронювання туристичних послуг та здійснено повну оплату туру до Шрі-Ланки. Однак, станом на вересень 2020 року туристичні послуги споживачу не надано, а кошти у сумі 19500,00 грн. за ненадані туристичні послуги заявниці не повернуто. У результаті проведеної роботи, туристичним агентом вирішено скаргу споживача позитивно шляхом заміни туристичної подорожі за іншим напрямком.
З початку року, фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержали 396 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів, за результатами розгляду звернень та сприяння фахівців управління споживачам повернуто кошти у сумі 136,70 тис. грн. за неякісно придбану продукцію чи неналежне надання послуг.