Цього тижня у Верховній Раді у другому читанні буде розглядатися законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі. Прийняття законопроєкту дозволить Держпродспоживслужбі більш ефективно протидіяти дискримінації за ознакою статі. Про це повідомила Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька на своїй сторінці у Facebook.
«Законопроєкт 3427 – вкрай важливий документ. Наші спеціалісти надають всю можливу допомогу законотворцям. Тож, сподіваюсь, що на виході будемо мати справді робочі норми європейського закону», - підкреслила Владислава Магалецька.
Законопроєктом передбачений захист прав споживачів реклами, посилення відповідальності за порушення та уточнення визначень, яке має допомогти юристам у відстоюванні позицій в суді.
Нагадаємо, до сфери відповідальності Держпродспоживслужби належить, зокрема, захист прав споживачів реклами.
Довідково. За 6 місяців 2021 року Держпродспоживслужбою порушено 67 справ щодо реклами, що містить інформацію або зображення, що порушує етичні, гуманістичні та моральні норми, нехтує правилами пристойності, а також містить твердження, які є дискримінаційними за ознакою статі. Крім того, за півроку прийнято 17 приписів щодо усунення порушень або зупинення такої реклами та накладено 37 штрафів на суму 146 тисяч гривень.