На базі Головного управління Держпродспоживслужби в області функціонує 19 консультаційних центрів, де фахівці надають роз'яснення та допомогу споживачам щодо порушення їхніх прав, якості товарів/послуг, безпечності харчових продуктів, а також проводять санітарно-епідеміологічні експертизи.
За 9 місяців 2025 року спеціалісти консультаційних центрів розглянули 62 звернення від споживачів, що становить 18%, від усіх звернень, що надійшли до Головного Управління. За результатами розгляду звернень споживачам повернуто кошти на суму 59,8 тисяч гривень.
За поданням районних управлінь/відділів заведено та розглянуто 8 справ про порушення законодавства про рекламу: 6 — з Долини, по одному — із Рогатина та Галича.
Основні види порушень:
Також від початку року до консультаційних центрів у Калуші, Рогатині, Івано-Франківську, Городенці та Надвірній надійшли звернення щодо дотримання антитютюнового законодавства. На підставі яких, проведені позапланові перевірки, винесено постанови про накладення фінансових санкцій.
