17-19 лютого проходить онлайн-виставка BIOFACH eSpecial 2021, яка зібрала більше 1300 експонентів із 83 країн.
Держпродспоживслужба взяла участь у виставці «Біофах» за підтримки в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що фінансується Швейцарією та впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).
Український національний павільйон ORGANIC UKRAINE BUSINESS HUB на BIOFACH eSpecial 2021 представляє ГС «Органічна Україна» за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”. Партнерами у підготовці Українського національного павільйону є швейцарсько-українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» та «Офіс з просування експорту України».
Під час відкриття відбулось активне обговорення проблем та перспектив розвитку органічного сектору в Україні.
«Ми започаткували багато органічних проєктів. Слід згадати ринок ягід, проєкт, який ми проініціювали з Бернським університетом і який торкнувся саме виробництва та експорту наших органічних ягід і плодів. Я дуже пишаюся, що цю частину ринку я змогла підтримати і відкрити»,- зазначила Владислава Магалецька.
На павільйоні BIOFACH eSpecial 2021 об’єдналися 22 провідні українські компанії, які пропонують:
• 200+ органічних продуктів,
• 60+ біо-препаратів для відновлення ґрунту, захисту рослин та живлення,
• 10+ спеціалізованих послуг для розвитку органічного ринку.
У 2021 році ORGANIC UKRAINE BUSINESS HUB за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”, є ексклюзивним партнером найбільшої органічної виставки в світі. Це серйозна конкурентна перевага для учасників. Команда ГС «Органічна Україна» є організатором Українського національного павільйону і успішно трансформує виклики в можливості – онлайн формат, сильний е-маркетинг, увага всього світу до наших органічних компаній. Ми тут, щоб робити реальні зміни і будувати органічне майбутнє.
«Приємно констатувати, що у ХХІ сторіччі, завдячуючи діджиталізації, у нас є можливість використовувати такі діджитал-платформи, цифрові кімнати, бути постійно онлайн та на зв’язку. Я дуже радію, що це дає нам можливість більш ефективно використовувати наш час»,- додала Владислава Магалецька.
Більше про компанії та про органічний ринок в Україні на сайті https://biofach.organicukraine.org.ua