27 січня Головне управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області за сприянням Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації розпочало цикл заходів, які спрямовані на підвищення правової та економічної культури учнів та студентів Полтавщини, ознайомлення з правами споживачів в Україні, формування правильної споживчої поведінки, і головне - виховання розуміння необхідності дотримання законів і правил суспільного життя.
Так, фахівці Управління захисту споживачів зустрілися із студентами Полтавського професійного ліцею. Вони пояснили, чи можна фотографувати товар на полицях, з'їсти продукт не доходячи до каси, чи потрібно платити за ненавмисно розбитий товар, як захистити себе від неякісного чи простроченого товару, як обміняти його, зрештою, як захистити свої права.
Окремо було приділено увагу на зразках неякісної та небезпечної продукції, котра була виявлена фахівцями в торгівельній мережі під час проведення перевірок в рамках державного ринкового нагляду.
У доступній формі до слухачів було доведено інформацію про необхідне маркування, котре повинно бути обов’язково наявне на тій чи іншій продукції, а також повідомлено про необхідні дії в разі придбання продукції неналежної якості з метою захисту своїх прав як споживача.
Також були проведені інформаційно-роз’яснювальні питання «електронна комерція: Оnline shopping», «як правильно вибрати гаджет», «як не купитися на рекламні хитрощі»; «шкода електронних сигарет, тютюнових виробів та кальяну для здоров’я дітей».
У результаті проведеного заходу діти підвищили свій рівень споживчих знань, отримали корисну для них інформацію щодо маркування та правил придбання непродовольчих товарів та харчових продуктів, можливу небезпеку, що може нести в собі придбання неякісної продукції. У подальшому це сприятиме свідомому виборі товарів юними споживачами, і сподіваємось, що вони з впевненістю будуть застосовувати набуті знання у конкретних життєвих ситуаціях.