Сьогодні, 8 лютого, у місті Дніпро розпочав роботу Консультативний центр Головного Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області, який створений з метою надання консультацій громадянам, представникам юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців з питань, що належать до компетенції управління. Участь у відкритті центру взяла Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Співробітники центру надаватимуть консультації та роз’яснення щодо державного нагляду з питань захисту прав споживачів, ветеринарного, фітосанітарного та санітарного законодавства, оформлення документів на сільськогосподарську техніку тощо. Крім того, вони допомагатимуть в оформленні звернень, заяв та скарг громадян до Головного Управління та фіксуватимуть чинники, які спричиняють виникнення таких скарг.
«Ми ставимо перед собою завдання бути відкритими та зручними – як для громадян, так і для бізнесу, - підкреслила Владислава Магалецька. - Відкриття Консультативного центру – важливий крок у напрямку налагодження якісної комунікації між службою, споживачами та бізнесом». За її словами, наступними кроками стане автоматизація послуг, що надаються Держпродспоживслужбою.
Для надання консультацій спеціалісти забезпечені робочими місцями з телефонним зв’язком, комп’ютерами, підключеними до мережі Інтернет, багатофункціональним пристроєм (копіювальний апарат, принтер, сканер), нормативно-правовими документами, зразками бланків тощо.
Консультативний центр працюватиме за наступним графіком:
· понеділок – четвер з 08.30 до 17.00;
· п’ятниця з 08.30 до 15.30;
· обідня перерва з 12.15 до 12.45.
За адресою: м. Дніпро, вул. Філософська, 39-А.