За 2023 рік до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області, надійшло 645 звернень громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому на особистому прийомі отримано 534 усних скарги, в письмовому вигляді поступило 83 звернення, з урядової "гарячої лінії" отримано 28 скарг.
Протягом звітного періоду спеціалістами Управління розглянуто 643 звернення, з них на 143 – надано роз’яснення, 495 звернень задоволено, а також повернуто грошей споживачам в сумі 232,055 тис.грн.
Як показує аналіз звернень за 2023 рік отримано:
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів та висвітлення основних показників роботи, спеціалістами Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами видано 62 публікації в засобах масової інформації (радіо, телебаченні, пресі).
З метою покращення взаємодії з органами місцевого самоврядування щодо реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів проведено 18 семінарів - навчань на тему «Державний нагляд за дотриманням законодавства про захист прав споживачів» для представників районних державних адміністрацій та об’єднаних територіальних громад. Надано 44 консультації та роз’яснень суб’єктам господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів.
Окрім цього, з метою поглиблення правової освіти, отримання теоретичних та правових знань з питань захисту прав споживачів серед учнівської молоді та студентів коледжу, спеціалістами Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами проведено 11 навчань.