За І півріччя 2024 року до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області надійшло 302 звернення громадян з приводу порушення їх прав як споживачів. При цьому в письмовому вигляді поступило 46 звернень, з урядової "гарячої лінії" отримано 11 скарг та на особистому прийомі отримано 245 усних звернень.
У звітному періоді спеціалістами Управління розглянуто 297 звернень, з них на 48 – надано роз’яснення, 249 звернень задоволено, а також повернуто коштів споживачам в сумі 110,15 тис.грн.
За 1 півріччя 2024 року розглянуто:
На підставі звернень споживачів, здійснено 4 позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері надання житлово-комунальних послуг», а саме:
2 – неправомірного нарахування за водопостачання;
2 проведення перерахунку за електропостачання.