Споживачам Херсонщини за 9 місяців 2025 року повернуто 935 тисяч гривень за неякісні товари та послуги

опубліковано 24 жовтня 2025 року о 11:34

За 9 місяців 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшло 100 звернень від громадян щодо порушень у сфері захисту прав споживачів.

У 75% випадків вимоги споживачів задоволено. А саме понад 935 тисяч гривень  повернуто людям за придбані неякісні товари і послуги, у тому числі – у сфері житлово-комунального господарства, зокрема:

  • у сфері надання послуг – 906,052 тис. грн;
  • у сфері торгівлі – 29,34 тис. грн.

Це – результат співпраці фахівців Держпродспоживслужби Херсонщини зі споживачами та суб’єктами господарювання.

Нагадуємо: з квітня 2024 року відновлено позапланові перевірки щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг. Підставою для проведення перевірки є офіційне звернення споживача до Держпродспоживслужби.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux