В межах роботи зі споживачами та розгляду звернень, заяв, скарг громадян за 2 місяці поточного року фахівці управління захисту споживачів в телефонному режимі та на особистому прийомі надали роз'яснення і консультації 197-ми споживачам. Крім того, в управління від початку року надійшло письмово 26 заяв та скарг.
За результатами роботи спеціалістів управління суб’єктами підприємницької діяльності відшкодовано споживачам за неякісні товари 10 тис. грн.
Крім того, працівники управління захисту споживачів відповідно до повноважень здійснюють планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) суб'єктів господарювання щодо дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів.
В управлінні захисту споживачів повідомляють: у телефонному режимі або на особистому прийомі споживач щоденно має змогу проконсультуватися щодо своїх прав, щоб мати змогу їх захистити у визначеному законом порядку.
При особистому зверненні споживачам надається допомога у складанні письмових претензій до суб'єктів господарювання, по кожному окремому випадку надаються роз'яснення щодо прав споживача, визначених Законом України «Про захист прав споживачів».