Спеціалісти Держпродспоживслужби Житомирщини допомогли споживачу повернути кошти за неякісний товар

опубліковано 30 червня 2025 року о 15:28

Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області сприяли у поверненні коштів споживачу з м. Овруч, який придбав електричний проточний водонагрівач неналежної якості.

Після встановлення товару споживачем було виявлено технічні недоліки, які унеможливили його повноцінне використання. Попри проведення гарантійного ремонту, під час повторної перевірки споживач встановив, що виявлений дефект не було усунуто. У зв’язку з цим він відмовився приймати товар і повторно звернувся до Головного управління за допомогою у вирішенні проблеми.

Фахівець управління оперативно надав вичерпні роз’яснення щодо прав споживача, визначених Законом України «Про захист прав споживачів», зокрема — права на повернення коштів за товар неналежної якості. Споживачу було також пояснено порядок звернення до продавця та важливі нюанси, пов’язані з фіксацією недоліків продукції.

У результаті наданої консультації магазин, у якому було придбано товар, визнав обґрунтованість вимог споживача та повернув йому повну вартість — 5800 гривень.

Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області нагадує, що у разі виникнення ситуацій, пов’язаних із придбанням неякісної продукції чи порушенням прав споживачів, кожен громадянин має право звернутися за безкоштовною консультаційною допомогою до фахівців служби.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux