Протягом 9 місяців 2024 року Головним управлінням здійснювався контроль законодавства про рекламу щодо захисту прав споживачів реклами, під час якого перевірено 1574 рекламоносіїв, у тому числі 1189 об'єктів зовнішньої реклами, 282 - внутрішньої реклами, 4 – в аудіальних та аудіовізуальних медіа, 34 - в друкованих медіа, 6 – в онлайн медіа, 5 – на платформах спільного доступу до відео та платформах спільного доступу до інформації, 3 – у сфері електронних комунікацій та 51 - на транспорті.
За результатами проведеного контролю виявлено 74 випадки порушення законодавства у сфері реклами та заведено 35 справ, а саме: 5 справ щодо реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, 14 - реклама алкогольних напоїв, торговельних марок, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, 5 - реклами тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, 8 справ щодо порушення вимог до мови реклами та 3 справи щодо знижки цін на товар.
Прийнято 27 рішень про зупинення розповсюдження реклами та надано для виконання 35 приписів про усунення порушень законодавства про рекламу.
За результатами розгляду 31 справи прийнято 69 рішень про накладення штрафних санкцій на загальну суму 14,06 тис. грн.
Порушниками законодавства про рекламу у добровільному порядку сплачено 63 штрафні санкції на суму 12,4 тис. грн.
У судовому порядку Головним управлінням стягнено штрафні санкції на загальну суму 3,4 тис. грн.