Рівненщина: робота за зверненнями споживачів у І кварталі поточного року
опубліковано 11 квітня 2023 року о 14:50

 У І кварталі 2023 року управлінням захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області одержано 116 звернень щодо порушення прав споживачів у відповідності до вимог законодавства про захист прав споживачів та ціноутворення, із них:

  • надійшло письмово – 40;
  • з Урядової «гарячої лінії», з «гарячої лінії» Рівненської ОДА та на «гарячу телефонну лінію» Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області – 25;
  • на особистому прийомі громадян (усні консультації) – 51;

Кількісні дані щодо змісту основних питань, які порушують громадяни:

  • щодо якості непродовольчих товарів – 66;
  • щодо якості надання послуг – 42;
  • щодо порушень порядку провадження торговельної діяльності – 6;
  • щодо відмови споживачу у видачі розрахункового документу та інших документів – 2;
  • щодо порушень у сфері ціноутворення – 5.

До управління захисту прав споживачів впродовж зазначеного періоду громадяни неодноразово звертались із усними зверненнями. Завдяки роз’ясненням та рекомендаціям, наданим працівниками управління, задовольнялися вимоги споживачів щодо повернення коштів за придбану продукцію, відновлення надання телекомунікаційних послуг, обміну товару. Найбільш нагальними питаннями, викладеними в зверненнях є порушення прав споживачів при придбанні товарів за допомогою засобів дистанційного зв’язку (Інтернет торгівля); низька якість надання телекомунікаційних послуг, підняття вартості на них; скарги у сфері житлово-комунальних послуг, питання тарифів та нарахування за послуги; неналежне надання побутових послуг; підвищення цін на соціально значущі товари; порушення прав споживачів при обслуговуванні, відмова в здійсненні безготівкових розрахунків, неналежне оформлення гарантійних та розрахункових документів, обрахунок покупця.

Звернення належно розглядаються спеціалістами управління. За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 81 звернення; дано роз’яснення на 24 звернення; переслано за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» 9 звернень. За сприяння спеціалістів управління споживачам повернуто кошти у сумі 48850 грн. за неякісно придбану продукцію та неналежне надання послуг. Інші звернення громадян знаходяться в стадії розгляду.

Враховуючи пріоритетність розвитку превентивних інструментів захисту прав споживачів на 2023 рік та з метою покращення правової обізнаності споживачів, на сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області постійно розміщуються публікації про права споживача та зміни у законодавстві. Проводяться роз’яснювальні та просвітницькі заходи щодо прав споживачів для студентів навчальних закладів та дітей шкільного віку. Кожної другої п’ятниці календарного місяця фахівці управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами здійснюють прийом громадян у приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Рівного, де громадяни мають можливість отримати інформаційні матеріали (буклети, брошури, листівки, зразки заяв-претензій до СГД) та фахові консультації з питань у сфері захисту прав споживачів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux