Прикарпаття: споживачі найчастіше скаржаться на неякісні комунальні послуги та побутові товари

опубліковано 21 жовтня 2025 року о 15:22

За 9 місяців 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області від жителів Прикарпаття надійшло 343 звернення від споживачів. З них 46% звернень (158) задоволено, у 147 випадках споживачам надано роз’ясненя, 38 звернень надіслано за належністю.

Серед найчастіших скарг споживачів:

  • якість складно-побутових товарів, взуття, мобільних телефонів;
  • неякісне та несвоєчасне виготовлення меблів;
  • житлово-комунальні послуги;
  • неякісне гарантійне обслуговування;
  • інтернет торгівля.

За результатами розгляду звернень споживачам повернуто кошти на суму 388 тисяч 400 гривень.

Крім того, на підставі звернень споживачів за 9 місяців 2025 року проведено 25 позапланових перевірок у сфері житлово-комунального послуг, з них у 8 випадках виявлено порушення.

За результатами позапланових перевірок застосовано 8 адміністративних штрафів на суму одна тисяча 800 гривень та 8 адміністративно-господарських санкції на суму 6 тисяч 800 гривень.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux