Ви надіслали скаргу до Держпродспоживслужби. А що ж далі робить Держпродспоживслужба?
- Отримує та реєструє вашу скаргу.
- Направляє звернення та погодження щодо проведення позапланової перевірки.
- Видає наказ про проведення перевірки та оформлює направлення.
- Зазначені у направленні представники приходять у визначений час до суб’єкта господарювання, надають копію направлення і погодження й проводять позапланову перевірку.
- За результатами перевірки складає акт про проведення перевірки.
- У разі виявлення порушень накладає відповідний штраф.
- Повідомляє заявника про результати розгляду скарги та вжиті заходи.
Кожна скарга — це крок до забезпечення дотримання бездимного законодавства та захисту здоров’я, що вкрай важливо, особливо в умовах війни.
#NoSmokingFriendly #ЗахистиЗдоров’яВідПасивногоКуріння #ПовідомПроПорушенняАнтитютюновогоЗакону