Мешканець м. Мала Виска придбав у магазині побутової техніки хлібопічку, та вже під час використання товара проявився істотний недолік – хлібопічка працювала неналежним чином. Це змусило споживача звернутися до суб’єкта господарювання, в якого він придбав товар, для здійснення гарантійного ремонту протягом 14 календарних днів, як це передбачено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Однак навіть через 30 календарних днів чоловік не отримав назад свою покупку після здійснення гарантійного ремонту, що спонукало споживача звернутись зі скаргою на дії підприємця до управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини.
У ході розгляду справи фахівцями управління захисту споживачів суб’єкт господарювання повернув споживачу повну суму вартості товару (2025 грн), оскільки усунення істотного недоліку, який проявився в хлібопічці, потребувало більше 14 календарних днів.
Довідково:
Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» істотний недолік - це недолік, який робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: