До Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області надійшло звернення від жительки м.Олександрія щодо відмови підприємця повернути кошти за придбаний товар, який не був у використанні.
Як з’ясувалося, жінка пенсійного віку придбала в салоні-магазині турманієвий килим, який, за словами продавця, мав допомогти для профілактики і лікування низки хвороб. У якості подарунка до килима доклали шарф-накидку. Загальна вартість товарів склала 12 тисяч 950 гривень.
Зрозумівши, що така покупка є занадто дорогою для неї, споживачка звернулася до продавця, щоб повернути продукцію та отримати назад сплачені кошти. Однак жінці повернули лише частину коштів – 4 500 гривень, решту продавець вирахував за шарф-накидку, однак цей товар не був у використанні.
У ході розгляду справи фахівців управління захисту споживачів Держпродспоживслужби суб’єкт господарювання повернув жінці решту коштів за новий товар.
Звертаємо увагу споживачів та підприємців, Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», протягом чотирнадцяти днів споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, або розірвати договір купівлі та отримати назад сплачені за товар кошти. Варто пам’ятати, що обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо. До того ж обов’язковою умовою є наявність розрахункового документу (чек, квитанція тощо), виданого споживачеві разом з проданим товаром.