Попри зручність і швидкість здійснення покупок онлайн, цей вид торгівлі несе певні ризики. Саме тому все більше громадян звертаються до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області за захистом своїх прав під час придбання товарів через мережу Інтернет.
Так, у травні 2025 року до Головного управління звернулася громадянка, яка повідомила, що ще у березні перерахувала 8200 грн за акустичну панель, замовлену через торговельну сторінку у соціальній мережі. Однак товар так і не був доставлений.
Відповідно до частини шостої статті 13 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо інше не передбачено умовами договору, укладеного на відстані, продавець зобов’язаний доставити товар споживачу у прийнятний строк, але не пізніше ніж через 30 днів з моменту отримання згоди споживача на укладення договору.
У результаті наданої спеціалістами Головного управління консультації продавець виконав свої зобов’язання та відправив товар споживачеві.
Щоб убезпечити себе від невдалих покупок в інтернеті, рекомендуємо дотримуватися таких порад:
• уважно перевіряйте інформацію на сторінці інтернет-магазину. Вона повинна містити:
• повне найменування продавця,
• місце його знаходження,
• код ЄДРПОУ,
• контактні дані (телефон, електронну пошту),
• інформацію про наявність ліцензії (у разі необхідності);
• перед оплатою зв’яжіться з продавцем і уточніть умови покупки: терміни доставки, гарантії, порядок повернення товару тощо.
Будьте обачними при здійсненні онлайн-покупок та не дозволяйте недобросовісним продавцям порушувати ваші права.