Головним управлінням Держпродспоживслужби у Полтавській області за 9 місяців 2023 року було отримано 838 звернень від громадян щодо можливого порушення прав споживачів. В ході роботи зі зверненнями вимоги споживачів задоволено у 656 випадках та надано 182 кваліфікованих роз’яснення.
За умови обмеження заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану, основним напрямом роботи у сфері захисту прав споживачів є розвиток превентивних заходів захисту прав споживачів, проведення консультативної та роз‘яснювальної роботи.
Громадянам роз‘яснюються їх права стосовно предмету звернення, порядку та механізму захисту порушених прав, що дає змогу громадянам звертатися до суб’єктів господарювання із обґрунтованими письмовими зверненнями.
У звітному періоді в результаті проведеної роботи повернуто кошти споживачам в сумі 257,9 тис. грн.
Провівши аналітичну роботу за матеріалами розгляду звернень громадян за 9 місяці поточного року, встановлено динаміку росту кількості скарг стосовно якості побутової техніки та засобів мобільного зв’язку, які були придбано через інтернет-магазини, а також неналежний рівень надання послуг з гарантійного обслуговування таких товарів.
Для належного рівня захисту прав споживачів на території області, створення дієвої системи консультування споживачів, надання роз’яснень законодавства у сфері захисту прав споживачів, спеціалістами відділу контролю у сфері торгівлі робіт та послуг:
Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області нагадує споживачам, а також суб’єктам господарювання про обов’язковість дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів, особливо в умовах воєнного стану.