За квітень 2023 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Києві було отримано та розглянуто 292 звернення від громадян, у тому числі 21 (7,2%), що надійшли поштою, 125 (42,8%) – через мережу Інтернет, через онлайн-форму на офіційному веб-сайті – 119 (40,8%), 20 (6,8%) – прийнятих по телефону та 7 (2,4%) – під час особистого прийому.
З загальної кількості отриманих звернень: 3 (1,0%) – було отримано від Київської міської та районних державних адміністрацій, з правоохоронних органів – 2 (0,7%), 73 (25,0%) – з Держпродспоживслужби України (у т.ч. 48 – Урядова гаряча лінія), 210 (71,9%) – безпосередньо від заявників та 4 (1,4%) – з інших установ та організацій.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства:
1. у сфері захисту прав споживачів – 220 (75,3%), у т.ч.:
2. у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства – 34 (11,6%), у т.ч.:
3. у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів – 36 звернень (12,3%).
Крім того, в квітні 2023 року Головним управлінням отримано та опрацьовано у визначені терміни 6 запитів на публічну інформацію.
Також впродовж звітного періоду фахівцями Відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації надано 618 усних консультацій по телефонам «гарячої лінії» Головного управління. Найчастіше громадяни звертались за консультацією з наступних питань: